"Tisztelt Gazdasági Miniszter Úr! Kedves Fiam!

Remélem, nem haragszol meg, hogy tegezlek, de én vagyok az idősebb. 1971 óta élek a fővárosi állatkertben, gondozóim szerint 38-40 éves vagyok. Az eddigi életemet viszonylagos nyugalomban töltöttem, most azonban elkezdtem egy kicsit aggódni. Fiam, ugye nem fogok fázni?

kép: zóna.hu

(...)

Nem tudom, hogy a parlamenti büfében mire van lehetőség, nálunk a kicsik apró gerinctelenekre vadásznak, mi, felnőttek viszont kisebb gerinceseket (halak, kétéltűek, hüllők), valamint még nagyobb állatokat, nagyemlősöket kapunk el. Vadászati technikánk lényege, hogy közvetlenül a vízfelszín alatt rejtőzve lassan odaúszunk a parton álló, esetleg a fejét ivás céljából a vízre hajtó állathoz. Egy hirtelen mozdulat, és az áldozat már a vízben van. Ha nagyon nagy a zsákmány, a saját súlyunknál fogva próbáljuk a zsákmányt víz alatt tartani és megfojtani, de ez a technika ismerős lehet a tisztújításokról is.

Korábban álmodoztam arról, hogy egyszer frakcióvezető-helyettes leszek valamelyik pártban, mert azok közé tartozom, akik a víz alatt is ki tudják nyitni a szájukat, igaz, nyelni csak a felszínen tudok. Tán nem hinnéd, de a krokodilok fogai rágásra alkalmatlanok, inkább csak a táplálék megragadását szolgálják. Ezért jellegzetes csavarintással próbálunk tépni az áldozatból. Éppen ezért a krokodiltámadásoknál jellemzően olyan sérülések keletkeznek (ha mondjuk egy kart vagy lábat harapunk le), hogy a sebszélek nem élesek, hanem ahol az ízület enged, egyszerűen letépjük végtagot.

Úgyhogy fiam, kérlek, tégy meg mindent azért, hogy 80-90 millió évvel ezelőtt kialakult alapszabásunk ne szenvedjen csorbát, és ne kelljen fagyoskodnunk! Add át üdvözletemet a miniszterelnök úrnak is, egyszer már benézhetne hozzám, csak fürdőruhát hozzon!

Üdvözöl:
Öcsi, a nílusi krokodil"

forrás: zóna.hu

"De most tényleg? Hol élünk?"
Az agnews24 szerkesztősége szívesen lát minden hozzászólást!

Nem érkezett még hozzászólás a cikkhez.

Megjegyzés küldése